Cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsime mesomorf, Dieta feminină mezomorfă


Activitate fizică pentru mezomorfe Experții nu mai cred că un tip de corp mezomorf sau ectomorf sau endomorf este absolut neschimbat.

t6 arzătorul de grăsime periculos

Mai degrabă, este suma alegerilor dvs. Dar acest tip de corp vă poate oferi, de asemenea, indicii valoroase despre modul în care corpul dumneavoastră poate răspunde la alegerile dvs. Ce este un Mesomorf?

creșteți pierderea în greutate metabolistică

S-ar putea să-l clasificați în termeni de fructe o formă de măr dacă sunteți mai mare în jurul mijlocului; o formă de pară dacă sunteți mai mare la șolduri decât pieptul sau în ceea ce privește geometria - corpuri în formă de dreptunghi, pătrat și triunghi sunt toate destul de auto-explicative. Sheldon a numit trei somatotipuri sau tipuri de corp: endomorf rotunjit și moalemezomorf pătrat și muscularectomorf subțire și cu oase fine.

Sheldon a susținut că nu numai că aceste tipuri de corp erau neschimbabile, ci chiar influențau direct personalitatea unei persoane. În timp ce câteva dintre aceste idei au rezistat de-a lungul timpului, experții recunosc acum cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsime mesomorf nimeni nu este predispus fără speranță să fie gras, muscular sau subțire.

Celebrity pret slim

În cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsime mesomorf, NASM explică faptul că suntem cu toții în continuu flux între cele trei somatotipuri ale lui Sheldon - s-ar putea să ne imaginăm pe toate pe un spectru pe care îl puteți aluneca în ambele direcții. Cel mai important, aveți puterea de a face alegeri care vă mulează corpul în direcția dorită. În primul rând, rețineți că rareori este la fel de tăiat și uscat ca a spune că sunteți doar un singur tip de corp.

  1. Celebrity slim shakes cel mai bun pret Celebrity pret slim Add: ranoc39 - Date: - Views: - Clicks: Infirma a lansat cel mai mic mecanism de pana atunci pentru ceasurile de shakes buzunar, caruia in i-a urmat Calibrulramas si azi cel mai mic mecanism produs pentru ceasurile de mana Indin atelierele firmei a iesit Atmos, un aparat care transforma in energie cele mai mici variatii de temperatura din aer, diferenta de un grad.
  2. EXERCITII SI SFATURI PENTRU TIPUL TAU DE CORP
  3. Distribuțiile de macronutrienți pentru a pierde în greutate o metodă magică
  4. Pierderea în greutate șolduri înainte de după

După cum explică American Council on Exercise ACEmajoritatea oamenilor prezintă o combinație de cel puțin două somatotipuri, un tip fiind mai dominant decât celălalt. Și având în vedere cantitatea de cercetări privind somatotipurile corporale în alte scopuri în special în ceea ce privește prevalența boliiexistă șocant de puține cercetări clinice privind modul în care somatotipurile îți afectează alegerile dietetice și invers.

Înainte de a ne gândi la macronutrienți, trebuie să începem deja cu caloriile:

Cu toate acestea, caracteristicile tipice ale unui tip de corp mezomorf vă pot oferi câteva indicii despre ce fel de combustibil are nevoie corpul dumneavoastră pentru a rămâne sănătos.

Sună vreunul dintre acestea ca tine? Mesomorfii tind, de asemenea, să se îmbrace și să piardă cu ușurință grăsimea. Merită subliniat faptul că, deși această combinație de caracteristici ale corpului poate fi parțial genetică, este și rezultatul unei serii de opțiuni de viață - deci, dacă nu te vezi reflectat în aceste descrieri, fiecare zi este o oportunitate de a începe să faci alegeri de stil de viață care te orientează mai aproape de obiectivele tale. Apoi concentrați-vă pe obținerea restului de calorii zilnice printr-un amestec de alimente bogate în nutrienți, minim procesate.

3 chei pentru apelare în raioanele dvs. de Macronutrienți - Culturism

Apoi, dacă doriți să câștigați mușchi sau să pierdeți grăsime corporală, vă puteți îmbunătăți încărcarea zilnică de calorii pentru a vă atinge obiectivele. Din motive de perspectivă, într-un stand de poziție din iunie publicat în propriul său jurnal, Societatea Internațională de Nutriție Sportivă ISSN - care nu descompune analiza în ceea ce privește somatotipurile - recomandă un aport de 1,4 până la 2 grame de proteina pe kilogram de greutate corporală, pe zi, este adecvată pentru majoritatea oamenilor care doresc să construiască sau să mențină masa musculară.

Dar asta nu înseamnă că ar trebui să tăiați complet carbohidrații. Corpul tău are nevoie de o anumită cantitate de carbohidrați pentru combustibil, iar acest lucru devine și mai important dacă ești un atlet cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsime mesomorf anduranță.

ISSN recomandă ca sportivii de anduranță pierderea în greutate de vibrație primească de la 6 la 10 grame de carbohidrați pe kilogram de greutate corporală, pe zi.

Echilibrul macronutrienților pentru mezomorfe Chiar dacă v-ați identificat ca un mezomorf, nu puteți obține o anumită cantitate de încercări și erori pentru a găsi dieta perfectă pentru dvs. La urma urmei, fiecare corp uman este supus unei nenumărate de factori care vă pot influența compoziția.

Nu toți acești factori vor fi sub controlul dumneavoastră. De exemplu, nu îți poți schimba genetica, iar majoritatea factorilor de mediu din jurul tău sunt, de asemenea, dincolo de controlul tău.

Dar puteți găsi o mulțime de echilibru în viața voastră - și puteți lucra la sau menține un tip de corp mezomorf - cu alegerile nutritive pe care le faceți. Dintre cercetările clinice limitate privind nutriția și somatotipul, un mic studiu pe de femei poloneze, publicat în numărul din decembrie al Revista antropologică, oferă un indiciu cel mai bun raport macronutrient pentru pierderea de grăsime mesomorf că echilibrul alimentar poate fi, de fapt, un obiectiv important pentru mezomorfe.

pierde greutatea cu 2 mese pe zi

În acest studiu, cercetătorii au descoperit că endomorfii, nu mezomorfii, au arătat cel mai mare aport statistic atât de proteine, cât și de grăsimi. Acesta este unul dintre motivele pentru care obținerea de sfaturi personalizate de la un dietetician înregistrat sau nutriționist sportiv poate fi atât de utilă.

Dar dacă lucrați pe cont propriu, liniile directoare dietetice ale Departamentului de Sănătate și Servicii Umane HHS, vă oferă un loc excelent pentru a începe. Obiceiuri sănătoase pentru toată lumea Fie că sunteți deja în posesia unui corp mezomorf sau că vă îndreptați spre unul, HHS oferă câteva recomandări cheie pentru a orienta pe toată lumea spre modele alimentare mai sănătoase.

Cum să găsiți defalcarea corectă a macronutrienților pentru dvs. ?

Acestea includ consumul unei varietăți de legume din toate subgrupurile - vizează un curcubeu de diferite culori, alături de legume și leguminoase cu amidon. Ar trebui să mâncați și multe fructe - de preferință fructe întregi spre deosebire de sucurile care vă fac să pierdeți aportul important de fibre - și cereale, dintre care cel puțin jumătate ar trebui să fie cereale integrale.

De fapt, dacă doriți să faceți o soluție rapidă și eficientă la dieta dvs.

Hidratii de carbon ar trebui sa provina din fructe si legume incercati sa evitati alimentele bogate in carbohidrati, care sunt transformate in zahar și stocate sub forma de grasime. In zilele cu formare conditionata, reduceti raportul de carbohidrati. Antrenament pentru tipul Ectomorf Fiind in mod natural mai flexibili si care castiga mai greu in greutate, ectomorfii sunt incurajati sa se concentreze pe formarea de rezistenta si pe antrenamentele de anduranta. In scopul de a obtine rezistenta si masa, ectomorfii trebuie sa faca pauze mai lungi intre seturile de exercitii, folosind greutati mai mari cu mai putine repetari intre 4 si 8 fara a viza sistemul energetic de anduranta in timpul antrenamentului doar nu alergati la maraton si nici nu ati vrea sa va simti ca si cum ati face-o.

De acolo, puteți modifica compoziția macronutrienților și alimentele specifice pentru a afla ce vă servește cel mai bine corpului și obiectivele dvs. Păstrarea unui jurnal zilnic cu aportul de alimente, activitățile fizice și modul în care vă simțiți fizic este una dintre cele mai utile modalități de a atinge acest obiectiv.

Riscuri potențiale

Activitate fizică pentru mezomorfe Alegerile dvs. Dar alegerea activității fizice are, de asemenea, un impact mare asupra compoziției corpului. Așa cum explică Consiliul American pentru Exerciții, antrenamentul de rezistență este o parte esențială a drumului către o construcție mai musculară.

pierderea de grăsime dmso

Într-un studiu posibil util, publicat în numărul din mai al Plus unu, cercetătorii au evaluat 36 de bărbați sănătoși, activi fizic, pentru performanțe de antrenament de rezistență la ascensoare cum să pierdeți în greutate înainte de xmas. Ei au descoperit că aproximativ o treime din performanța de rezistență este prezisă de somatotipul dvs.

Dar, deoarece alegerile dvs.

modalitatea naturală de a arde rapid grăsimea

Este imposibil de spus. Singurul lucru sigur este că, cu cât construiți mai mult mușchi, cu atât sunt mai ușoare astfel de ascensoare - și orice număr de sarcini de viață, de la transportarea alimentelor pe scări până la ridicarea nepoților sau doar ieșirea dintr-un scaun - vor deveni.

Interesant

Șansele sunt, dacă sunteți mesomorf, este posibil să fiți deja activ fizic. Dar dacă nu sunteți, Centrele pentru Controlul și Prevenirea Bolilor recomandă antrenarea tuturor grupurilor musculare majore cel puțin de două ori pe săptămână. Ar trebui să faceți acest antrenament în zile neconsecutive pentru a oferi mușchilor un timp de recuperare adecvat între antrenamente. Atâta timp cât fiecare grup muscular principal este abordat cel puțin de două ori pe săptămână și apoi primește cel puțin o zi de odihnă înainte de un alt antrenament de înaltă intensitate, puteți schimba lucrurile după conținutul inimii.

CDC recomandă, de asemenea, să obțineți cel puțin de minute de activitate aerobă de intensitate moderată sau 75 de minute de activitate aerobă de intensitate viguroasă în fiecare săptămână.

Acest lucru este strict pentru a menține o sănătate bună. Dacă doriți să pierdeți în greutate, poate fi necesar să faceți cel puțin de două ori mai mult, precum și să vă urmăriți echilibrul caloric global pentru a vă asigura că ardeți mai multe calorii decât luați.