Cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate, Related Content


Copyright © All rights reserved dcbeacon. Avem toate informațiile de care aveți nevoie pentru a face față unei provocări reușite, chiar dacă începeți de la zero.

Pierderea în greutate și bunăstarea O provocare de pierdere în greutate la birou, dacă este planificată cu grijă și sensibilitate, poate fi o parte vitală a inițiativelor de wellness ale biroului dvs. Provocările de pierdere în greutate de la birou pot: Încurajați munca în echipă Susțineți sprijinul, care poate transforma sănătatea, fitness-ul și obiectivele de pierdere în greutate în rezultate Promovați legături profunde și durabile bazate pe ceva în afara provocărilor zilnice de birou Conduceți la economii de sănătate Pauză!

Pierderea in Greutate, Eliberarea Kilogramelor in Plus, Algoritm de Pierdere a Greutatii

Asigurați-vă că planificați și comunicați cu grijă provocarea de slăbit de la birou. A obține o greutate sănătoasă nu înseamnă neapărat să fii cât mai slab posibil.

cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate

Greutățile ideale depind de o serie cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate factori individuali complecși - inclusiv genetica, stilul de viață și compoziția corpului.

În plus, greutatea oferă unul posibil indicator al stării generale de sănătate a unei persoane. Se întâmplă să fie un indicator ușor de utilizat, deoarece majoritatea oamenilor au capacitatea de a monitoriza cu ușurință fluctuațiile greutății lor de la o zi la alta; factori precum tensiunea arterială sau indicele de masă corporală necesită totuși instrumente mai intense. Nu uitați kate sub punte de pierdere în greutate exercitați sensibilitate și discreție atunci când comunicați despre o provocare de pierdere în greutate la birou.

Amintiți-le oamenilor să vadă o provocare pentru pierderea în greutate, așa cum ar face orice alt tip de provocare pentru fitness: o modalitate de a începe să vă simțiți mai sănătoși în timp ce vă legați cu colegii de muncă.

  1. Sa slabesti in doua saptamani. Dieta DASH - cum poţi slăbi în doar 2 săptămâni
  2. Iată cum.
  3. Pagina principala Cum să vă maximizați rezultatele de slăbire Am mai spus-o și cu siguranță o vom spune din nou: pierderea în greutate nu este un lucru ușor.
  4. Câtă greutate poți pierde în două săptămâni?
  5. Tot ce aveți nevoie este telefonul în timp ce lucrați deși se poate integra cu unele trackere de activități și monitoare de ritm cardiac.
  6. Cum să vă maximizați rezultatele de slăbire - SmartShape
  7. Zona mea de ardere a grăsimilor

Biroul pentru pierderea în greutate DO: Promova pozitivitatea corpului mai presus de toate celelalte obiective.

DO: Păstrați-vă provocarea incluzivă, deschisă persoanelor de toate nivelurile și obiectivele de fitness. DO: Încurajează camaraderia, nu competiția. Promovați mentalitatea că fiecare kilogram pierdut este un succes de echipă.

cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate

DO: Încurajați activitățile de fitness pe care angajații le pot întreține pe termen lung. DO: Încurajați oamenii să-și facă înlocuitori sănătoși. Aveți un măr în loc de un cookie!

cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate

DO: Furnizați resurse, chiar și doar linkuri către articole sanatoase de slabitpentru a ajuta angajații să piardă în greutate în moduri inteligente și durabile.

DO: Furnizați un disclaimer standard. Probabil că ați văzut acest verb în jurul sălii de sport sau înainte de orice videoclip video de yoga în flux. Aceste declinări de responsabilitate descriu pur și simplu câteva puncte cheie care protejează participanții la program și compania dvs. Vedeți ce spune Jillian Michaels în declinarea responsabilității.

DO: Creați oportunități de extindere.

Dieta daneza - Slabesti 10 kg in 2 saptamani pierderea în greutate oasele șoldului

Participanților la program le va plăcea să lucreze împreună, să schimbe rețete sănătoase și să vorbească despre obiectivele lor. Luați în considerare crearea de inițiative pe termen lung ale companiei, cum ar fi grupuri de conducere, cursuri de gătit sănătos sau cluburi de yoga, care să îi ajute pe angajați să își extindă succesul în sănătate cu mult timp după încheierea provocării.

DO: Spuneți tuturor resurselor, inclusiv Linia directă a Asociației Naționale a Tulburărilor Alimentarepot folosi dacă se luptă sau au o istorie de luptă cu probleme de alimentație și greutate. Nu trebuie să provocați Office Cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate Loss Challenge NU: Oferiți premii pentru persoana care pierde cel mai mult în greutate, deoarece aceste stimulente pot încuraja comportamente nesănătoase sau concurență neprietenoasă. Această practică poate fi motivantă pentru unii și alienantă pentru alții.

NU: Încurajați oamenii să efectueze un număr strict de calorii, care nu influențează calitatea nutrițională a caloriilor. NU: Faceți programul obligatoriu. Efectuarea unei provocări de pierdere în greutate la birou Planificare și Execuție Creați o propunere de provocare pentru pierderea în greutate la birou. Propunerile formale vă ajută să vă înfășurați capul, făcând viabile toate ideile dvs.

cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate

Verifică Cele 5 sfaturi ale managerului de proiect pentru a crea o schemă mai bună a propunerii de proiect pentru a afla mai multe despre crearea unei propuneri solide.

Iată câteva opțiuni de luat masa pentru a vă ajuta să înțelegeți ce să includeți în propunerea dvs.

cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate

Luați în considerare livrabilele dvs. Propuneți o măsurătoare pentru succes. Creați un calendar pentru fazele proiectului: planificare, implementare și evaluare.

Cum să planifici o provocare de pierdere în greutate la birou | Dcbeacon - Blog

Propuneți un buget cu toate costurile detaliate. Descrieți și costurile nemonetare ale provocării, inclusiv rolurile angajaților și orele proiectate.

De exemplu, Manager comunicații: ore de lucru Prezentați-vă propunerea și obțineți buy-in-ul conducerii și aprobarea bugetului.

  • Cum să maximizați pierderea în greutate O alimentație corectă și efectuarea de exerciții fizice sunt principii cheie, cunoscute de mult timp, care promovează pierderea în greutate și un stil de viață.
  • Mentinerea este a patra etapa a dietei Atkins Faceți mici modificări pentru rezultate mari Câtă greutate poți pierde în două săptămâni?
  • Pierderea de grăsimi mănâncă bmr
  • Strategii pentru succesul pierderii în greutate fără gluten
  • Supraponderali și doresc să piardă în greutate

După cum de a pierde feminina rapidă de grăsime toracică faceți acest lucru, puteți începe cu adevărat! Transformați ideile cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate propunerea dvs.

cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate

Pentru a face acest lucru, luați în considerare exact cum intenționați livra livrabilele tale. De exemplu, dacă unul dintre rezultatele dvs. Colectează rezultatele într-o serie de sfaturi ușor de urmat. Solicitați echipei de design să transforme sfaturile într-o infografică.

Setarea parametrilor provocării Când vine timpul să reglați detaliile provocării reale de slăbire, element central al întregii activități pe care o faceți, asigurați-vă că infuzați provocarea cu câțiva parametri.

Maximizați pierderea cetoză

La urma urmei, aceasta este o provocare și am numi o provocare fără parametri gratuită pentru toți. Răspundeți la întrebările de mai jos pentru a începe să vă definiți parametrii. Ce înseamnă să finalizezi cu succes provocarea? Pierde 10 kilograme? Vei avea câștigători? Participarea este suficientă pentru a avea succes la provocare sau participanții vor trebui să dovedească succesul? Cum își vor raporta cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate progresul? Permiteți utilizatorilor să se auto-raporteze?

Vei face un singur zbor, poate timp de 2 luni? Comunicarea despre provocare Modul în care comunicați înainte, în timpul și după provocarea de pierdere în greutate de la birou ar putea determina succesul provocării și chiar dicta nivelul de implicare și implicare pe care îl simt oamenii.

Inainte de: Descrieți clar avantajele, așteptările și obligațiile provocării.

Fresh articles

Creați un sondaj sau un link RSVP pentru a evalua câți oameni intenționează să participe la provocare. Faceți lista de participanți transparentă, astfel încât angajații să poată vedea câte persoane s-au înscris și să se inspire să intre. Pe parcursul: Utilizați canalele dvs. Trimiteți memento-uri utile și numărătoare inversă și scoateți în evidență succesele remarcabile de până acum. Tonul dvs.

Urmărirea și anunțarea progresului Până acum, ați stabilit dacă le veți permite sau nu participanților să-și autoreporteze greutatea. Acum este timpul să stabiliți ce altceva ați putea dori să urmăriți ca parte a provocării și, de asemenea, ce factori de succes intenționați să anunțați și să împărtășiți cu restul companiei.

Urmărire: Gândiți-vă în afara valorilor de provocare și luați în considerare alte lucruri de urmărit care ar putea reprezenta o imagine a succesului.

Account Options

De exemplu, le-ați putea cere angajaților să trimită imagini cu eforturile lor de provocare sau citate despre cum se simt pe măsură ce provocarea progresează. Anunțare: Faceți anunțuri săptămânale care detaliază cât de departe a ajuns provocarea și, de asemenea, evidențiază succesele deosebite. Unele activități de sprijin ar putea include: Suc sau smoothie happy hour Drumeții de weekend Jocuri și meciuri atletice, inclusiv cum să maximizați rezultatele pierderii în greutate, baseball, dodgeball și orice altceva vă puteți gândi Cursuri de yoga fierbinți Zile de la bicicletă la serviciu Walk-a-thons la prânz Gestionarea și celebrarea rezultatelor Când se termină provocarea, începe sărbătoarea.

Gândiți-vă la celebrarea rezultatelor dvs. Iată ce să anunțăm și să sărbătorim după provocare: Statisticile și succesele provocării generale. Anunță câți oameni au participat în cele din urmă și au finalizat provocarea. În total, câte kilograme au pierdut toți participanții, în mod colectiv.

Enumerați câte mile totale au alergat, mers pe jos sau cu bicicleta pe parcursul provocării. Numărați câte mere sau alte alimente sănătoase, participanții au mâncat în timpul provocării. Evidențiați participanții. Îndepărtați tonul de sărbătoare departe de a sărbători doar pierderea în greutate prin onorarea participanților remarcabili din câteva categorii diferite care se concentrează pe sănătatea generală și fericirea.

De exemplu, puteți evidenția: Cel mai bun spirit Cel mai bun bucătar sănătos Cel mai avid alergător.