Cum să îndepărtați grăsimea pe brațele superioare, Pierde grasimea superioară a corpului


Lapte și iaurt cu conținut scăzut de grăsimi Animal gras Cremă de brânză Mancare la conserva Mâncarea bună nu vă va ajuta să vedeți rezultate rapide.

Trebuie să vă amplificați jocul de slăbire cheltuind energia sub formă de antrenamente. Și nu, nu aveți nevoie de un abonament la sală pentru asta.

  • Acasă Enciclopedie Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului Cum să scapi de grăsime în partea superioară a corpului Gră imea din partea uperioară a corpului poate fi îndepărtată în diferite moduri.
  • Cum să scapi de grăsimea axilei - Ingrijirea Pielii -
  • Frecvența Meselor pentru Slăbit Grăsime diete de ardere super grasimi În mâinile nevoii de a lua gantere.

Iată 10 antrenamente pe care le poți face pentru a scăpa de grăsimea axilei acasă. Acestea sunt toate începător până la nivel intermediar exerciții.

Deci, cum să îndepărtați grăsimea pe brațele superioare le poate face. De cum să îndepărtați grăsimea pe brațele superioare, câteva dintre aceste exerciții folosesc gantere. Dacă nu aveți gantere, faceți aceste exerciții fără greutăți, dar includeți 5 repetări suplimentare pe set. Sa incepem. Cercuri de braț Țintă - Umeri, laturi și partea superioară a spatelui.

Cum să faci cercuri de braț Stai drept cu pieptul afară, cu umerii înapoi, cu picioarele împreună și cu brațele lângă tine. Ridicați mâinile lateral și flectați palmele astfel încât acestea să fie orientate spre exterior.

pierderea în greutate sfaturi de zubaida tariq

Începeți să vă mișcați brațele în sensul acelor de ceasornic în cercuri mici. După 10 repetări, schimbați direcția în sens invers acelor de ceasornic și efectuați alte 10 repetări. Aceasta va completa un set.

Din poziția îndoită, brațele sunt ridicate, conectându-se la nivelul pieptului. Repetați mișcarea picioarelor în sincronizare timp de aproximativ 30 de minute. Pentru spate Antrenamentul pentru spate nu numai că vă va ajuta să pierdeți în greutate, dar și să vă îmbunătățiți postura, să vă evitați problemele cu departamentul spate și vertebral. Acest lucru este valabil mai ales pentru persoanele în cum pot pierde grăsimea superioară a spatelui înaintată. Faceți următoarele: Puneți-vă picioarele la distanță de umăr.

Seturi și reprezentanți 3 seturi de 10 repetări 2. Flotări Țintă - Deltoizi, biceps, triceps, partea superioară a spatelui, latul, pieptul și flexorii încheieturii mâinii.

Cum să faci flotări Pune-ți palmele și genunchii pe podea și asumă-ți Cat Pose. Extindeți-vă picioarele înapoi și susțineți-vă corpul pe degetele de la picioare și de pe palme. Aceasta este poziția ta de plecare. Flexează coatele și mișcă pieptul în jos până aproape că atinge podeaua. Reveniți la poziția inițială. Seturi și reprezentanți 2 seturi de 10 repetări Bacsis: Puteți începe prin a face flotări pe genunchi dacă vă este greu să faceți flotări imediat.

Flotări de perete Țintă - Deltoizi, biceps, triceps, partea superioară a spatelui, latul, pieptul și flexorii încheieturii mâinii. Cum se fac flotări de perete Stai cu fața către un perete și îndepărtează-te de doi metri de el. Așezați palmele pe perete la nivelul umerilor. Flexează coatele și apropie pieptul de perete. Împingeți peretele, îndepărtați pieptul de perete și reveniți la poziția inițială.

ANTRENAMENT PENTRU BRATE - Obtine Brate Subtiri Si Tonifiate Acasa

Aceasta va completa o singură repetare. Seturi și reprezentanți 2 seturi de 12 repetări 4. Apăsare pe piept Țintă - Deltoizi, biceps, triceps, partea superioară a spatelui, latul, pieptul și flexorii încheieturii mâinii. Cum să faceți apăsarea pe piept Luați o ganteră în fiecare mână și culcați-vă pe un covor. Țineți genunchii flecați și picioarele plate pe pământ.

Cum arzi grăsimea de pe brațe Aruncă coperta

Ridică mâinile drepte, chiar deasupra pieptului. Păstrați capetele ganterelor aproape una de alta. Aceasta este poziția de plecare. Desenați ganterele în jos, flexând coatele. Opriți-vă când coatele sunt la nivelul umerilor. Expirați și împingeți-i înapoi în poziția inițială. Seturi și reprezentanți 3 seturi de 12 repetări 5.

Zbura pieptului mincinos Țintă - Biceps, umeri, piept, partea superioară a spatelui, laturi și flexori ai încheieturii mâinii.

Cele mai bune 10 exerciții la domiciliu pentru a scăpa de brațele flască

Cum să faci zbura în piept mincinos Luați o ganteră în fiecare mână și culcați-vă pe un covor. Păstrați picioarele la lățime de șold, genunchii flexați și picioarele plate pe podea. Păstrați ganterele aproape una de alta. Deschideți brațele și aduceți-le încet pe părțile laterale ale pieptului. Opriți-vă când coatele ating podeaua. Expirați și aduceți-le înapoi în poziția inițială. Seturi și reprezentanți 3 seturi de 10 repetări 6. Rulați umerii înapoi și împingeți pieptul afară. Ridicați ambele brațe, fiecare îndreptându-vă spre colțurile camerei.

Seturi și reprezentanți 3 seturi de 12 repetări 7. Apăsați pe umăr Țintă - Umeri, triceps, biceps, partea superioară a spatelui, lat și piept. Cum se face Apăsați pe umăr Luați o ganteră în fiecare mână.

Cele mai bune 10 exerciții la domiciliu pentru a scăpa de brațele flască - Ingrijirea Pielii -

Stai drept, rulează-ți umerii înapoi și împinge pieptul afară. Ridică brațele. Brațele tale ar trebui să fie la același nivel cu umerii tăi.

Brațele și brațele superioare ar trebui să fie la 90 de grade unul față de celălalt, iar palmele orientate înainte. Îndoiți ușor genunchii pentru a elimina presiunea de pe partea inferioară a spatelui. Seturi și reprezentanți 3 seturi de 12 repetări 8. Extensie triceps Țintă - Triceps, partea superioară a spatelui, lat și piept. Cum se face extensia triceps Apuca o gantera cu mainile. Îndoiți-vă puțin genunchii.

pierderea în greutate trucuri în timpul alăptării

Păstrați spatele drept și picioarele la lățimea umerilor. Ridică-ți mâinile, angajează-ți miezul și privește înainte.

10 moduri de a pierde grăsimea încăpățânată a brațului - Pierdere În Greutate

Flexează coatele și coboară antebrațele. Expirați și aduceți brațele înapoi în poziția inițială. Seturi și reprezentanți 3 seturi de 10 repetări 9. Superman Țintă - Biceps, triceps, piept, umeri și miez. Cum să faci Superman Stai întins pe burtă pe un covor. Întinde-ți mâinile în fața ta. Ridicați mâinile, pieptul, bărbia și picioarele de pe podea. Țineți această poziție timp de cinci secunde înainte de a elibera holdul.

Seturi și reprezentanți 2 seturi de 5 repetări Trageri de rând înapoi Youtube Țintă - Biceps, triceps, piept, umeri și miez.

Cum să scapi de grăsimea axilei

Cum se face trage rândul înapoi Stai întins pe burtă pe un covor. Pumnează palma, flexează coatele și trage-ți brațele înapoi, dând spatei o strângere frumoasă în timp ce o faci. Seturi și reprezentanți 3 seturi de 10 repetări Acestea sunt cele mai bune exerciții de reducere a grăsimii axilelor care vor mobiliza grăsimea rapid. Să vedem acum ce mai poți face pentru a zahărul scăzut pierde grăsimea procesul de a scăpa de excesul de flacon.

Alte modalități de a scăpa de grăsimea axilei Stai hidratat - Apa este foarte importantă atunci când vine vorba de slăbit. Elimină toxinele, menține metabolismul activ și echilibrează pH-ul intern. Reduceți aportul de calorii - Diagrama dietei de la începutul acestui articol este un eșantion de dietă cu valoare scăzută a calității și dacă pierd grăsimea corporală valoare nutritivă ridicată.

Urmarea unei diete cu conținut scăzut de calci vă va ajuta să scăpați rapid de grăsime. Înot— Înotul este un exercițiu strălucit pentru cum să îndepărtați grăsimea pe brațele superioare vă tonifica întregul corp.

Deoarece vă veți folosi brațele pentru a împinge apa înapoi și a vă deplasa înainte, a face ture în fiecare zi vă poate ajuta să scăpați de grăsimea axilei. Cut Off Sugar - Zahărul este principalul vinovat în spatele creșterii în greutate în exces. Cum să îndepărtați grăsimea cum să îndepărtați grăsimea pe brațele superioare brațele superioare urmare, luați o pauză de două până la trei săptămâni de la zahărul rafinat, alimentele cu zahăr, făina și alimentele cu conținut ridicat de IG, care au tendința de a crește nivelul glicemiei.

anunț pentru pierderea în greutate

Până atunci, folosiți următoarele trucuri pentru a vă camufla flabul de subsuori. Cum să ascunzi grăsimea axilei Purtați sutienul potrivit - Cel mai adesea, femeile nu poartă sutienul potrivit.

studii de pierdere în greutate ceai

Forma, tăietura și materialul joacă un rol important în camuflarea grăsimii axilei. Dacă nu vă puteți da seama de sutienul potrivit pentru dvs.

O postură bună este importantă— Îndoirea îți face sânii să cadă, iar partea superioară a corpului pare asimetrică. Purtați haine care camuflează umflătura axilei— Purtarea unor haine extrem de strânse va accentua pliurile de la axilă și îți va strica pregătirea. Așadar, purtați mâneci care vă camuflează grăsimea axilei și totuși arată la modă și elegante. În concluzie, puteți scăpa ușor de grăsimea axilei dacă faceți mișcare regulată și aveți grijă de ceea ce mâncați.

Și nu, nu poți reduce grăsimile dintr-o anumită parte a corpului tău. Ascunderea și camuflarea sunt soluții temporare. Deci, schimbați-vă stilul de viață și deveniți activ și nu va mai trebui să vă faceți griji cu privire la grăsimea axilei. Articole recomandate: Cum să scapi de o bărbie dublă? Cele mai bune 10 exerciții la domiciliu pentru a scăpa de brațele flască 10 exerciții eficiente pentru reducerea grăsimilor laterale 16 exerciții simple pentru reducerea grăsimii din burtă.