Cum să pierdeți grăsimea pe pieptul mans. Cum să pierzi grăsimea corporală


Redă-ți dieta Un piept bine definit îți poate îmbunătăți aspectul și este semnul suprem de forță și bărbăție.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul mans

Cu toate acestea, dacă aveți exces de grăsime în zona pieptului, s-ar putea să nu aveți definiție. Pentru a elimina această grăsime, uitați de reducerea locului și adoptați o abordare de pierdere în greutate multiformă, care include antrenament de forță și exerciții cardiovasculare.

Mitul reducerii spotului Dacă credeți că lucrul la piept și neglijarea restului corpului va reduce grăsimile, veți avea o surpriză neplăcută.

Fixarea pieptului pentru grăsime

Nu puteți selecta unde câștigați sau pierdeți grăsime. Trebuie să vă concentrați asupra pierderii de grăsime din întregul corp, nu doar din piept.

Atunci când grăsimea corporală totală se reduce, la fel și grăsimea din piept. Un deficit caloric declanșat de dietă și exerciții fizice este necesar pentru a pierde în greutate.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul mans

Deoarece 1 kilogram de grăsime conține 3. Dacă credeți că lucrul la piept și neglijarea restului corpului va reduce grăsimile, veți avea o surpriză neplăcută.

Care este cel mai bun mod de a pierde pieptul și grăsimea abdominală?

Incorporați exerciții cardiovasculare Asociația Americană a Inimii recomandă efectuarea a de minute de cardio în majoritatea zilelor pentru a pierde în greutate 3. Găsiți activități cardiovasculare pe care vă faceți plăcere, astfel încât să puteți evita plictiseala și să vă țineți de antrenament.

cum să pierdeți grăsimea pe pieptul mans

Într-o oră, o persoană de de kilograme poate arde de calorii jucând tenis sau de calorii mergând cu o viteză de 3 mph. Efectuați exerciții de antrenament de forță Antrenamentul de forță vă ajută să mențineți țesutul muscular pe măsură ce slăbiți.

Cum De A Reduce Grasimea Piept Pentru Barbati

Acest lucru este esențial, deoarece țesutul muscular arde mai multe calorii decât grăsimile pentru a se susține. American Heart Association sugerează efectuarea de exerciții de antrenament de forță în cel puțin două zile pe săptămână 3.

În loc să strângeți straturi de îmbrăcăminte pentru ao ascunde, modificați dieta și faceți un program de exerciții fizice.

Includeți exerciții precum: prese aeriene.