Cum să pierdeți rutina coapsei


La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor tale. Excesul de grăsime se poate forma pe corp dacă luați mai multe calorii decât corpul dvs.

Pierdeți grăsimea în 7 zile (scădere în greutate de grăsime din burtă)! 5 minute de antrenament

În cazul în care corpul dvs. Femeile tind să stocheze grăsime suplimentară în șolduri, burtă inferioară și coapse interioare.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci)

Bărbații pot cum să pierdeți rutina coapsei, de asemenea, grăsime interioară să piardă în greutate în limba spaniolă coapsei, deși tind să stocheze grăsimea în zona abdomenului. Citiți mai departe pentru a afla cum puteți reduce aspectul de grăsime pe coapsele interioare și găsiți sfaturi pentru reducerea grăsimilor corporale.

Exerciții pentru tonifierea coapselor interioare Puteți face următoarea rutină de două sau trei ori pe săptămână pentru a vă ajuta să vă tonificați mușchii interni ai coapsei. Mușchii tonifiați pot ajuta la reducerea aspectului de grăsime.

  1. Sarcina, lactația.
  2. Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei plus ce să nu faci Ultima actualizare 21 MAICum scapi de grăsimea interioară a coapsei - acea mică zonă încăpățânată care pare să se lipească indiferent de ceea ce faci?

Când faceți rutina, lucrați pe întregul lucru, apoi repetați-l de două sau trei ori mai mult. Bacsis Dacă sunteți scurt la timp, luați în considerare să faceți răcoritoare sau să vă ghemuți în timp ce vă spălați pe dinți. De asemenea, puteți face prânzuri fără gantere.

pierderi de greutate de drojdie de pierdere în greutate circle interioare de pierdere de grăsime sănătoasă

Prelungire curioasă Reps: pe fiecare picior Echipament necesar: nici unul Începeți să stați cu picioarele într-o poziție largă. Păstrând pieptul în poziție verticală și umerii în jos, încrucișează piciorul stâng în spatele dreptului și ghemuiește-te într-o poziție curioasă.

Din poziția coborâtă, împingeți-vă corpul înapoi în poziție verticală, readucând piciorul stâng înapoi în poziția de pornire.

  • Picioarele ridică cu piciorul arde grăsimea coapsei
  • Sprint Your Way Slim În timp ce tonifierea mușchilor dvs.
  • Cadou pentru prieten care încearcă să piardă în greutate

În continuare, repetați cu piciorul drept. Alternați picioarele timp de de secunde sau efectuați repetări pe fiecare picior. Pentru o provocare suplimentară, puteți ține gantere în fiecare mână în timp ce faceți acest exercițiu. Ganterele pot crește rezistența.

Pierdeți grăsimea înapoi

Prânzuri cu gantere Reps: 30 de secunde pe picior Echipament necesar: Gantera de 5 sau 8 kilograme opțional Stai cu picioarele cum să pierdeți rutina coapsei de șold și țineți o ganteră în fiecare mână.

Greutățile ar trebui să fie constante în partea ta. Dacă sunteți începători, puteți face acest lucru și fără gantere. Pasează înainte cu piciorul stâng și lungește-te înainte.

Nu vă lăsați genunchiul să depășească degetele de la picioare.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA COAPSEI PENTRU BĂRBAȚI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ - 2021

Vrei să-ți menții piciorul perpendicular. Genunchiul drept ar trebui să fie la aproximativ un centimetru de pământ. Țineți ganterele constante și drepte în fiecare mână sau efectuați un buclat bicep în timp ce vă lăsați pentru o provocare suplimentară. Torsul trebuie să rămână în poziție verticală pe tot parcursul. Păstrându-vă greutatea în principal în călcâi, împingeți piciorul stâng înapoi în poziția inițială.

Repetați această mișcare cu piciorul stâng timp de 30 de secunde.

cea mai bună cafea de slăbire sigură cum să ardeți grăsimea din piept

Apoi, schimbați picioarele și alungați cu dreapta. Pile ghemuite Reps: efectuați timp de 30 de secunde în total Echipament necesar: nici unul Stai cu picioarele în poziție largă, cu degetele de la picioare și genunchii orientați spre exterior.

Coborâți încet într-o poziție ghemuită. Puteți ține mâinile pe șolduri pentru a ajuta la echilibru.

Cum să pierzi grăsimea interioară a coapsei (plus ce să nu faci) - Rachael Attard

Mențineți coloana vertebrală și trunchiul în poziție verticală. Ridicați-vă încet în sus, strângându-ți gluturile în vârf. Continuați timp de 30 de secunde în total. Patinatorii Reps: 20 de repetări Echipament necesar: nici unul Începeți într-o poziție scurtă vezi mai sus cu piciorul stâng în spatele dreptului și ambele genunchi aplecați. Apăsați lateral în jos de piciorul stâng și aterizați în partea dreaptă, cu piciorul stâng în spatele dvs.

Opriți între picioare. Poți sări sau să faci pas, în funcție de nivelul tău de fitness. Puteți, de asemenea, să vă țineți piciorul din spate de pământ pentru mai multe provocări.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog, Pierdeți grăsimea înapoi

Repetați de 20 de ori 10 pe parte. Odihnați-vă și efectuați un alt set, dacă doriți. Medicină lunge minge laterale Reps: repetări sau 30 de secunde pe picior Echipament necesar: bilă de medicament opțional Începeți să stați cu picioarele mai mari decât distanța de șolduri.

Țineți o minge de medicament la nivelul pieptului cu ambele mâini.

CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA COAPSEI PENTRU BĂRBAȚI - PIERDEREA ÎN GREUTATE VIZATĂ -

Dacă sunteți începător, încercați această mișcare fără bilă. Faceți un pas spre stânga. Ghemuiește-te pe piciorul stâng aplecând genunchiul și coborând corpul până când coapsa stângă este paralelă cu podeaua. Mențineți degetele de la picior îndreptate înainte și genunchiul stâng în linie cu glezna stângă.

pierdeți în greutate cu ibd dukan dieta faza 1

Păstrați bila medicamentului la piept. Ar trebui să se alinieze șoldului, cotului și umărului stâng atunci când vă aflați în ghemuță. Împingeți-vă cu piciorul stâng pentru a reveni la poziția de pornire.

Repetați de ori sau de 30 de secunde.

este greutatea pierde ușoară vrăji pentru pierderea în greutate wiccan

Comutați picioarele. Ridicarea interioară a coapsei Reps: 15 pe fiecare picior Echipament necesar: nici unul Începeți să vă culcați pe spate, abs abs. Extindeți-vă mâinile în părțile laterale.

  • Ce mananc dimineata ca sa slabesc
  • Cum arde grăsimea inferioară a spatelui La pachet Prezentare generală Unele grăsimi corporale sunt esențiale pentru menținerea vieții și protejarea organelor tale.
  • CUM SĂ PIERZI GRĂSIMEA INTERIOARĂ A COAPSEI: EXERCIȚII, SFATURI ȘI MULTE ALTELE - SĂNĂTATE -
  • Dos și dansuri pentru pierderea de grăsimi
  • 10 moduri de a pierde grăsimea picioarelor și a coapsei - -

Ridicați ambele picioare la tavan cu picioarele încovoiate. Mențineți piciorul stâng ridicat în poziție și coborâți piciorul drept în lateral, cât puteți merge fără să ridicați șoldul stâng de pe sol. Mențineți piciorul flexat tot timpul. Aduceți piciorul drept înapoi în poziția de pornire și strângeți ambele picioare împreună în partea de sus. Repetați de 15 ori pe piciorul drept, apoi treceți la 15 repetări cu stânga.

Exerciții de tonifiere și sfaturi pentru a vă ajuta să pierdeți grăsimea interioară a coapsei

Exerciții suplimentare În plus față de exercițiile de mai sus, puteți crește, de asemenea, intensitatea plimbării sau alergând adăugând o înclinare.

Puteți face un antrenament de înclinare în interior, pe banda de alergare sau pe unele dealuri. Alergarea și mersul în sus ajută la antrenarea mușchilor coapsei.