Dieta mihaela bilic pdf


تصفّح المقالات

Download Ghid de Nutritie - Mihaela Bilic Trebuie sa mancam putin si des, astfel incat in sange sa nu existe variatii mari ale glicemiei 2. Trebuie sa evitam alimentele care duc la cresterea brusca a glicemiei, adica zaharul. Regula unei alimentatii sanatoase: consumul de alimente cu indice glicemic cat mai mic — cereale, legume, lapte, fructe si eliminarea totala a zaharului rafinat.

La orele 11 si 16 exista in organism o descarcare fiziologica de dieta mihaela bilic pdf care are ca rezultat scaderea glicemiei si aparitia senzatiei de foame.

In aceste momente este recomandat consumul fructelor sub forma a doua gustari, dar mici cantitativ, pt. Putem asocia carnea cu paine sau cartofi. Mierea ingrasa. Zaharul brun mai dieta mihaela bilic pdf decat cel alb. O dieta fara dulciuri duce la depresie le putem inlocui cu o portie orez sau paste.

dieta mihaela bilic pdf cele mai bune biscuiți pentru pierderea de grăsimi

La cuptor inlocuiti uleiul cu apa, vina, sos de rosii, ierburi aromate si condimente. Nu puneti ulei in ciorba. Eventualele urme de grasime pot fi eliminate dupa ce oala a stat la rece cateva ore. Alegeti mezeluri care sa pastreze forma carnii piept pui afumat, muschi filesi nu pe cele transformate in pasta parizer, salam.

dieta mihaela bilic pdf trebuie să mi piardă grăsimea de burtă inferioară

Degresati carnea inainte de a fi gatita, nu folositi aripioarele. Nu folositi zeama de carne ramasa in tava. Orice conserva trebuie sa fie in saramura sau suc propriu apa, otet, lamaienu ulei. Carnea nu ingrasa, chiar slabeste, conditia sa nu fie asociata cu cantitati generoase de grasime sau carbohidrati garnituri si paine.

Doza zilnica de proteine se poate asigura din: 1.

Bine ați venit la Scribd!

De asemenea, se pot folosi toate tipurile de organe animale. Daca se consuma aripioare sau pulpe cantitatea este de g. Se recomanda de 2 ori pe saptamana sa consumam un peste gras: somn, somon, ton.

dieta mihaela bilic pdf starea de spirit lege în greutate pierdere

Carnea gatita cu sos protejeaza proteinele, iar la gratar nu trebuie uscata. Metoda de fragezire a carnii prin batere si macerare in ulei cu otet si arome imbunatateste gradul de digestie, acelasi efect avandu-l si prelucrarea termica de scurta durata e mai sanatos sa prepari mancarea rapid, decat sa fiarba 2 ore pana este distrus tot. Evitati prajirea in ulei, crusta formata este indigesta.

Carnea fiarta sanctuarul slimming damansara uptown ingrasa, dar trebuie pusa la fiert in apa clocotita. Oul fiert tare este indigest.

dieta mihaela bilic pdf încercând să piardă în greutate atunci când este însărcinată

Ideal este moale sau cleios. Pestele este mai sanatos decat carnea. Consumul de ficat previne orice deficit de vitamine si minerale. Nu ezitati sa le alegeti. Notati 1 luna fiecare biscuit sau covrigel inghitit. Ganditi pozitiv Parcurgeti etapele pe rand Disciplina este conditia reusitei: obligatoriu 3 mese pe zi, la aceleasi ore, pe cat se poate la ore intre ele si, pe cat posibil, 2 gustari intre ele ora Nu este greu sa slabesti, ci sa-ti mentii greutatea.

  • Они все глубже и глубже проникали в лабиринт комнат и тоннелей, окружавших пятиугольное сооружение.
  • Dieta Mihaela Bilic

Atentie la cumparaturi: plecati cu burta plina. Faceti lista, si evitati rafturile cu dulciuri, snacks-uri tc.

dieta mihaela bilic pdf ce ne ajută să pierdem în greutate

Alegeti ambalaje mici. Mancati in companie. Ritualul mese: nu sariti peste mese, aceste sa fie la ore fixe. Stati jos si mancati incet. Satietatea apare dupa 20 min. In timpul dieta mihaela bilic pdf, prelungiti actul alimentar mestecand bine.

Încărcat de

Incepeti cu salata fara sos sau cu supe slabe. Pana la felul principal veti fi satui. Nu mancati din plictiseala. Mancati la masa, cu furculita si cutitul. Nu confundati foamea cu pofta. Faceti miscare: minim 20 minute zi: mers, alergare, bicicleta, inot, tenis.

(PDF) Traiesc deci ma abtin | Diane Lupulescu - musicforkids.ro

Atentie la stres. Evitati mancatul de nervi.

Schimbari mici cu rezultate mari. Invatati sa gatiti fara grasime, renuntati la sosuri si topping-uri, la salate si dulciuri.

Invatati sa trisati: o piele bronzata ascunde orice celulita.

Sunteți pe pagina 1din 10 Căutați în document Dieta propusă concurenţilor de dr. Mihaela Bilic Principii generale - respectarea unui program cu trei mese principale pe zi care să păstreze noţiunea de dimineaţă, prânz şi seară la o distanţă de maxim ore între ele şi cu un interval de minim trei ore de la ultima masă până la culcare. Este de departe obiceiul cel mai greu de schimbat.

Mergeti cu spatele drept si pieptul inainte. Legumele crude sunt permise in cantitate nelimitata. Proteine carne, peste, ou sunt recomandate la fiecare masa. Grasimile animale sau vegetale sunt reduse drastic, din clasa de alimente trec in cea de condimente 1 lingura de ulei de masline sau smantana. Produse lactate concentrate tip cascaval, branza topita, paste de branza, vor fi evitate si inlocuite cu produse lactate slabe tip iaurt, lapte, branza vaci sau branzeturi cu continut foarte mic de grasime.

Consultati un nutritionist. Carnea poate fi inlocuita cu peste afumat sau ton in conserva. Branza poate fi inlocuita cu 1 cutie conserva de ton in suc propriu apa cu sare.

Ухмыльнулся. Элли улыбнулась. - Не хочешь, чтобы я говорила Роберту. Так.

Carnea poate fi inlocuita cu organe ficat, ficatei, dieta mihaela bilic pdf preparate la gratar. Alegeti variantele integrale mai bogate in fibre, vitamine si mai satioase. In mod normal ele sunt sarace in grasime, dar aveti grija la modul in care le gatiti.

Download PDF - Mihaela Bilic- Carte De Nutritie [7rv3rgp6q1vd]

Pastele si orezul sunt mai bogate in vitamine si fibre si tin mai bine de foame. Cartofi natur, piure sau copti, salata Cartofi prajiti, trasi la tigaie, cu branza orientala Paste fierte cu sos de rosii Paste dieta mihaela bilic pdf sos de branza sau smantana Orez fiert, simplu sau cu legume Crochete, chipsuri Pilaf Pizza LEGUME Obligatoriu, in fiecare zi avem nevoie de g, de preferinta proaspete si crude.

Alegeti legumele colorate puternic, care contin mai multe vitamine. Cruditatile nu au restrictii de cantitate, cu conditia sa fiti atenti cu sosurile. Orice tip de peste proaspat sau congelat fara piele, gatit fara grasime Conserve in sos natural apa cu sare sau otet Orice fel de fructe de mare.