Este posibil să pierdeți grăsimea înapoi


Din păcate, nu putem pierde în greutate pentru o anumită poziție.

Pierdeți înapoi grăsimea în 1 săptămână O veselie te face să slăbești

Dieta și exerc Conţinut Sfat Spatele tău este unul dintre cele mai grele locuri pentru a tonifica și a pierde grăsime într-un plan de slăbire. Dieta și exercițiile fizice trebuie să susțină fermitatea corpului superior și să reducă cantitatea de grăsime corporală. Nu puteți pierde în greutate într-o zonă mică a corpului. Combinarea dietei cu exercițiile fizice va ajuta la tonificarea întregii zone a spatelui, reducând în același timp grăsimea corporală.

Ce altceva este important

Reglarea corectă a dietei și efectuarea tipului corect de exerciții de antrenament cardio sau de forță vă pot ajuta să scăpați de grăsimea din spate. Pași Metoda 1 din 2: Exercițiu pentru a pierde grăsimea din spate Începeți să exersați cardio.

pierderea în greutate c diff pierderea în greutate zmed

Pentru cele mai bune rezultate, trebuie să faceți mișcare timp de cel puțin 30 de minute, zile pe săptămână. Exercițiile cardio sunt deosebit de eficiente pentru reducerea grăsimilor din spate. Vor arde calorii și vor întări mușchii spatelui: canotaj, box și înot. Beneficiile Cardio nu se limitează doar la strângerea spatelui. Sa demonstrat că cardio reduce riscul bolilor de inimă, îmbunătățește nivelul colesterolului și al trigliceridelor, îmbunătățește funcția inimii și reduce riscul de osteoporoză.

1. Legătura minții și a corpului

Nu puteți pierde în greutate în anumite zone, trebuie să pierdeți greutatea totală și grăsimea totală pentru a putea slăbi într-o anumită locație. Exercițiile cardio vă vor ajuta în acest sens.

de ce alăptarea vă ajută să pierdeți în greutate top 10 pastile de slăbit

Interval de exersare. Aceasta este o modalitate mai rapidă de a arde grăsimile, nu numai că tonifiază spatele, ci și reduce este posibil să pierdeți grăsimea înapoi corporală. Antrenamentul de intensitate ridicată poate arde mai multe grăsimi și poate crește rata de ardere a grăsimilor după ce ați terminat exercițiul.

poate pierderea în greutate cauza durerii toracice beneficiile tăritorului pentru pierderea în greutate

Antrenament pe intervale cu jogging: Aleargă la o viteză mare timp de câteva minute, încetinește-te la un ritm mai confortabil timp de cinci minute, apoi crește din nou viteza două minute mai târziu. Continuați să faceți acest lucru timp este posibil să pierdeți grăsimea înapoi de minute.

Luați în pierderea în greutate de 8 luni antrenamentul intens pe intervale.

7 sfaturi despre cum să ardeți grăsimea corporală - GymBeam Blog

Antrenamentul la intervale de intensitate mare HIIT este definit ca antrenament la intensitate mare timp de 30 de secunde până la câteva minute, alternând cu perioade de odihnă sau exerciții de intensitate scăzută timp de minute. Această practică chiar promova beneficiile exercițiului cardio regulat.

Poate îmbunătăți sănătatea inimii și crește metabolismul. Când exersați la intensitate mare, trebuie să transpirați și să respirați mult la un nivel pe care nu îl puteți vorbi în propoziții sau vorbi. Faceți HIIT timp de 20 de minute cu cinci minute de încălzire și relaxare.

Faceți exerciții folosind masa corporală. Există exerciții specifice disponibile pentru îmbunătățirea sănătății spatelui care nu necesită echipament special.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient, 8 sfaturi pentru a arde grăsimea

Multe dintre aceste exerciții se pot face acasă. Legați un șnur elastic de clanța ușii. Închideți ușa și stați la aproximativ 2 metri distanță.

Țineți un capăt al fiecărui fir în fiecare mână și îndoiți cotul la un unghi de 90 de grade.

slimmarea plicurilor fundul greu pierde în greutate

Trageți brațele înapoi, astfel încât umerii să fie presați împreună. Țineți această poziție timp de 10 secunde, apoi eliberați.

Pași pentru a reduce grăsimea superioară a burții

Repetați de ori. Dacă nu simțiți că rezistența este suficient de puternică, atunci stați puțin mai departe de ușă sau folosiți un cablu elastic mai gros. Întinderile spatelui inferior vizează partea inferioară a spatelui și strâng mușchii situați pe brâu, unde se acumulează grăsimi neplăcute.

Pentru a începe, întindeți-vă cu fața în jos pe podea.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Așezați-vă mâinile în spatele capului și ridicați pieptul de pe sol cât mai mult posibil. Începeți cu trei sesiuni de câte Pentru exercițiul de pod, întindeți-vă pe spate pe podea. Îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade, dar țineți-vă picioarele plate pe podea. Ridicați fesele până când spatele este în linie dreaptă ca un pod.