Ovăzul de ovăz ajuta să ardă grăsime. Cum mancam fulgii de ovaz si de ce sunt esentiali intr-o dieta


ovăzul de ovăz ajuta să ardă grăsime

Faina de ovăz ca parte a unei diete cu pierdere în greutate Ar fi convenabil ovăzul de ovăz ajuta să ardă grăsime un singur aliment ar putea să-ți taie punctele cu probleme și să te împiedice să petreci ore întregi la sală. Din păcate, mâncarea nu are această putere, iar o dietă cu calorii reduse combinată cu exerciții fizice regulate este singura modalitate sigură de a vărsa kilogramele.

Te-ai abonat cu succes!

Cu toate acestea, fulgii de ovăz au câteva proprietăți care îl fac să fie inclusă în alimentația dvs. Un bol pierde greutatea de degete cu ovăz uscat.

ovăzul de ovăz ajuta să ardă grăsime

Abia atunci vei arde grăsime. Pentru a face acest lucru, trebuie să consumați mai puține calorii sau să faceți mai mult efort - sau, de preferință, o combinație a ambelor. Unele alimente și băuturi, cum ar fi carnea și ceaiul verde, au proprietăți termogene ușoare, ceea ce înseamnă că pot oferi temporar un ușor impuls metabolismului tău, dar făina de ovăz nu este una dintre aceste alimente.

ovăzul de ovăz ajuta să ardă grăsime

Alimente cu conținut scăzut de calorii, cu cereale integrale Deoarece trebuie să vă reduceți aportul de calorii pentru a pierde grăsime, făina de ovăz ajută la scăderea în greutate atunci când o mâncați în locul altor alimente cu calorii mai mari. O jumătate de cană de ovăz uscat are de calorii.

Dacă mănânci făină de ovăz la micul dejun în loc de o gogoașă medie, care are de calorii, vei economisi aproape 60 de calorii. În ovăzul de ovăz ajuta să ardă grăsime, o porție de făină de ovăz are aproape 5 grame de fibre dietetice, comparativ cu mai puțin de 1 gram la o gogoașă.

Fibrele dietetice vă ajută să vă umpleți și vă păstrează senzația plină pentru mai mult timp, astfel încât sunteți mai puțin probabil să gustați mai târziu dimineața.

Noțiuni de bază despre arderea grăsimilor

Tipuri problematice de făină de ovăz Rafturile magazinului tău alimentar sunt căptușite cu soiuri din ovăz, multe dintre ele aromate și îndulcite. Aceste tipuri de făină de ovăz sunt adesea mult mai mari în calorii, zahăr, grăsimi și alți aditivi care îți pot deraina dieta decât oja simplă. De exemplu, un pachet de mere instant și scorțișoară de scorțișoară are de calorii.

Aceasta este mai mică decât gogoasa, dar mai mult decât ovăzul simplu. De asemenea, are 12 grame de zaharuri adăugate, în timp ce ovăzul simplu are mai puțin de 0, 5 grame. Faina de ovăz ca parte a unei diete cu pierdere în greutate Pentru a menține ovăzul cât mai scăzut de calorii și sănătos posibil, faceți-l cu apă sau lapte degresat.

O Dieta De Ovăz: Așa Funcționează 💊 Științifico-Practic Medical Journal -

Evitați să folosiți îndulcitori și să adăugați aroma și dulceața cu fructe de pădure proaspete. O jumătate de cană de afine proaspete are doar 40 de calorii și aproape 2 grame de fibre de umplutură. Presărați un strat de scorțișoară deasupra, amestecați și bucurați-vă pentru o masă de dimineață care vă va ține până la ora prânzului.