Pierde greutatea rapidă prin a sări peste


V-ați săturat să purtați kilogramele în plus?

Trucuri de a pierde în greutate fără dietă

Vrei să scapi de acea greutate suplimentară odată pentru totdeauna? Acest articol descrie elementele de bază despre cum să mănânci, să faci mișcare și să fii motivat să slăbești. A calca Metoda 1 din 4: Mănâncă bine Mănâncă mai multe fructe și legume proaspete. Fructele îți satisfac pofta de dulciuri datorită zaharurilor naturale pe care le conține. Atât fructele, cât și legumele conțin, de asemenea, o mulțime de fibre, astfel încât să vă saturați mai repede.

Pierde greutatea rapidă prin a sări peste următoarele sfaturi pentru a include mai multe fructe și legume în dieta dvs. De exemplu, dacă mănânci mere în toamnă sau cireșe la sfârșitul verii, este un desert delicios imediat.

Sfaturi pentru a începe a pierde în greutate

Tăiați țelina, morcovii, ardeiul gras, broccoli sau conopida în bucăți și înmuiați-le într-un dressing ușor sau humus.

Folosiți legumele ca fel principal. De exemplu, pregătiți un fel de mâncare sau o salată și adăugați un pic de pui, somon sau migdale. Mănâncă mai pierde greutatea rapidă prin a sări peste cereale integrale și taie carbohidrați simpli. Pâinea integrală, fulgi de ovăz, pastele integrale de grâu, cartoful dulce și orezul brun sunt surse excelente de energie, pline de substanțe nutritive. Carbohidrații simpli includ pâine albă, făină albă și zahăr alb.

Vă oferă rapid energie, dar apoi vine scufundarea.

Obțineți stomacul plat și pierdeți grăsimea în 14 zile! Ghid gratuit de antrenament acasă

Este transformat în grăsime foarte repede de către organism. Faceți clătite sau alte produse de patiserie cu grâu integral sau ovăz. Este posibil să fie nevoie să adăugați un agent de creștere, cum ar fi glutenul de grâu. Puneți meiul în supă în loc de orez alb sau încercați să preparați pilaf cu orez sălbatic sau orez brun.

greutatea punctului setat pierde

Consumați numai carbohidrați naturali în loc de carbohidrați procesați. Evitați alimentele supra-procesate, cum ar fi pâinea albă, pastele albe, biscuiții și batoanele pentru bomboane.

Proteinele sunt importante pentru buna funcționare a organelor și pentru dezvoltarea mușchilor atunci când faceți mișcare. Alegeți o bucată slabă de carne de vită dacă mâncați carne roșie. Dacă mâncați pui, scoateți pielea. Săriți peste carnea grasă, cum ar fi salamul și alte cârnați. Alegeți curcan slab sau friptură de vită ca alternativă.

Lintea, leguminoasele și alte fasole sunt surse excelente de fibre și proteine.

Cel mai rapid mod de a pierde în greutate - Nu luați prânzul

Consumați lactate cu conținut scăzut de grăsimi ca sursă de proteine, cum ar fi brânza și iaurtul cu conținut scăzut de grăsimi. Urmați o dietă. Dacă ideea unei diete specifice vă atrage și doriți să lăsați planificarea altcuiva, încercați să urmați o dietă: Urmați o dietă paleo și mâncați carne, pește, fructe de mare, fructe și legume proaspete, ouă, semințe și nuci, la fel cum au făcut oamenii cavernelor.

Nu mâncați nimic preambalat sau procesat. Mănâncă alimente crude. Majoritatea oamenilor mănâncă multe fructe și legume, cereale integrale, nuci și fasole. Alăturați-vă unui club de dietă. Dacă îți place să mănânci în continuare ceea ce mănânci, dar vrei să te întâlnești săptămânal cu oameni care vor să slăbească, mergi cu Weight Watchers.

Cum să sari coarda pentru a pierde în greutate în timp

Taie sare din dieta ta. Când mănânci multă sare, corpul tău păstrează umezeala, ceea ce te poate face să te simți balonat și să te îngrași.

dieta sa slabesti 10 kg intr o saptamana

Vestea bună este că transpiri rapid umezeala, deci dacă nu mai mănânci alimente sărate, poți pierde câteva kilograme în cel mai scurt timp. Condimentați-vă mesele cu ardei iute, salsa proaspătă sau alte ierburi și condimente în loc de sare.

Fresh articles

Mulți oameni consideră că mâncarea nesărată are un gust mult sărat dacă nu ați mâncat sare adăugată de ceva vreme. Nu sari peste mese. Mulți oameni cred că slăbesc mai repede dacă trec peste mese, dar cercetările arată că persoanele care mănâncă cel puțin 3 mese pe zi pierd mai mult în greutate decât cei care nu o fac. Dacă sari peste mese, corpul tău nu va mai descompune grăsimea, ci mușchii.

ce trebuie sa mananci ca sa slabesti mai repede

Evitați să vă fie foame mâncând porții mici pe tot parcursul zilei. Mâncați o gustare de de calorii între mese pentru a vă menține digestia și pentru a combate foamea. Evitați să consumați gustări pentru îngrășare, cum ar fi dulciuri sau chipsuri.

câștigul câștigului pierde grăsime același timp

Când ți-e foame, corpul tău păstrează calorii și digestia încetinește. Metoda 2 din 4: Bazele pierderii în greutate Notează tot ce mănânci săptămâna aceasta. Agendele alimentare scad în medie cu 2,75 kg mai mult decât persoanele care nu țin evidența a ceea ce mănâncă, așa că forțează-te să notezi totul, atât bun, cât și rău.

  • Puteți pierde în greutate pe bare de căutare
  • Elevii pierd în greutate

Rețineți aceste sfaturi: Fii complet. Notați totul, inclusiv băuturi, sosuri și o descriere a modului în care sunt preparate mâncarea. Nu te preface că nu ai băut al doilea pahar de vin după cină.

Skipping Mic dejun mai bine pentru pierderea in greutate? Coarda de sărituri ajută: tonifiați-vă vițeii îmbunătățește-ți capacitatea pulmonară construiți rezistență. Coarda de sărituri este un antrenament cu tot corpul, așa că arde multe calorii într-un timp scurt. Pentru o persoană de dimensiuni medii, sfoara poate să ardă chiar mai mult de 10 calorii pe minut.

Când intră în stomac, trebuie să intre și în cartea ta. Fii exact. Notați dimensiunea porțiilor.

grupa sanguină dietetică

Nu mâncați prea puțin sau prea mult, pur și simplu rămâneți cu el. De asemenea, citiți etichetele pentru a ști ce este o porție normală. Fii consistent.