Cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi. 9 sfaturi pentru a scăpa de acea ultimă grăsime


Pinterest Să facem față: scăderea în greutate este dificilă.

pierderea în greutate în timp ce pe cymbalta

Cu toate acestea, dacă credeți că susținătorii "Dacă dieta dvs. Macro sau IIFYM cunoscută și sub numele de" dietă flexibilă " credeți că puteți mânca ceea ce doriți și încă pierdeți în greutate fără să numărați calorii. Conform planului nutrițional IIFYM, dacă vă veți menține obiectivele macroactive zilnice, veți consuma în mod automat mai puține calorii pentru a vă ajuta să pierdeți în greutate.

Setarea caloriilor - Ce trebuie să știți

De exemplu, carnea este încărcată cu proteine, pâinea constă în principal din carbohidrați, iar uleiul de măsline este predominant gras, iar organismul are nevoie de toate cele trei funcții pentru a funcționa.

Pierdeți greutatea stabilind-vă o țintă de câte grame de proteine, carbohidrați și grăsimi pe care le consumați pe zi, spre deosebire de cele mai multe diete tradiționale, nu trebuie să numărați calorii și, spre deosebire de dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sau cu conținut scăzut de grăsimi, Nu îndepărtați cartofii, pastele sau slănina — teoretic, planul IIFYM vă permite să mâncați ceea ce doriți dacă se potrivește cu numărul dvs.

pierdere în greutate inexplicabilă după accident de mașină

Cum afli cât de multe macrouri ai nevoie? Calculul macrocomenzilor necesită câteva calcule de bază.

Obțineți rezultate rapide cu aceste tactici de bucătărie utilizate de profesioniști. Vara se apropie repede, dar de ce nu ai scăpat de acea ultimă grăsime? Devii mai uscat, dar talia este încă un pic moale și nu vezi cu adevărat detaliile în dungi pe care le sperai. Dar exact când crezi că nu mai poți face nimic, vezi că vine acest articol. Importanța apei potabile În această etapă, hidratarea este aproape la fel de scârboasă ca în cazul consumului de carbohidrați.

Pasul 1: Determinați "echilibrul energetic" sau numărul de calorii pe care le ingerați și le ardeți zilnic, spune Schönfeld. Institutul National de Sanatate NIH ofera un calculator online care utilizeaza greutatea, nivelul de activitate si sexul pentru a determina cat de multe calorii consuma corpul pe zi.

Obțineți obiective împreună!

Site-urile Web și aplicații precum My Fitness Pal vă permit să urmăriți aportul de calorii. Pasul 2: Odată ce ai aceste numere, trebuie să concepem un aport de calorii țintă pentru a-ți atinge obiectivele de greutate. Pasul 3: Dupa ce ati determinat numarul total de calorii Daca ar fi sa mancati pe zi, trebuie sa aflati cat de multe dintre caloriile zilnice ar trebui sa vina din grasimi, carbohidrati si proteine.

cum de a crea o provocare de pierdere în greutate

Unii oameni se descurcă bine cu planuri scăzute de carbohidrați, iar unii oameni se descurcă bine cu mai puțină grăsime. Totul depinde de persoană.

  • Transformarea fizicului feminin - Calorii, macro-uri, ajustări, plan de dietă etc.
  • Pierde grăsimea corporală atunci când este însărcinată
  • Zile de odihnă, Factori de recuperare și multe altele.

Dacă sunteți un atlet sau în formare, dieta dvs. Și dacă vă simțiți foame tot timpul, poate fi util să subliniem grăsimile sănătoase, cum ar fi avocado și nuci.

mens pierdere în greutate toronto

De exemplu, dacă ținta dvs. Unii experți în nutriție sunt fani ai dietei de flexibilitate, deoarece nu restricționează alimentația și oferă mai multă posibilitate pentru indulgențe ocazionale.

CELE MAI BUNE ARZĂTOARE DE GRĂSIME FATBURNERE Termogenice ȘI ALTELE

Cu alte cuvinte, dietele flexibile sunt Nu o scuză pentru vb6 pierderea în greutate mânca ceea ce vrei.

Calitatea produselor alimentare este încă importantă.

Transformarea fizicului feminin 101 - Calorii, macro-uri, ajustări, plan de dietă etc.

Legumele bogate în antioxidanți și fibrele pentru a lupta împotriva bolilor vor fi întotdeauna mai bine pentru tine decât jetoanele sau cookie-urile care sunt, în esență, calorii goale. Consumând în mod constant cantități mari de alimente fast-food Glucurile prelucrate doar pentru că "se potrivesc cu macrocomenzile" nu sunt neapărat durabile atunci când priviți contextul general al ceea ce înseamnă să mănânci pentru sănătatea ta.

  • Cum se numără macro-urile pentru a construi mușchi și a pierde grăsime - Lifesum
  • Pierdere în greutate pakka animale de companie
  • Mozzarella merge bine cu legume proaspete și coapte, ierburi, precum și fructe de pădure și măsline.

Cum încep? După ce ai calculat macrocomenzile, poate fi dificil să rămâi în limitele obiectivelor zilnice de a pregăti o masă mică, conform nutriționistului înregistrat Lauren Kelly.

„Macro”: carbohidrați, proteine, grăsimi - tot ce trebuie să știți

Planificarea alimentelor pentru dieta macro Dacă nu pregătiți deja, planificarea alimentelor poate suna extenuant, dar nu neapărat.

În loc să gătești 15 mese separate, vei găsi câteva serii de proteine, legume și boabe care pot fi pregătite în diferite culori pe parcursul săptămânii.

pierderea în greutate indore

De exemplu, friptura de porc friptură cu broccoli poate fi servită într-o seară, amestecată cu ouă în dimineața următoare sau servită ca prăjitură de salată la prânz. Dacă doriți mese fiabile, investiți într-un crocpot unde puteți arunca carnea și legumele pentru o perioadă de timp stabilită și puteți monitoriza progresul. O scară alimentară este necesară pentru a vă asigura că nu mâncați prea mult.

pierde linia de grăsime a corpului

Este mult prea ușor să subestimezi dimensiunile porțiunilor. MyFitnessPal, una dintre cele mai populare aplicații de urmărire a alimentelor, are mai mult de un milion de alimente în baza de date care conțin date despre calorii și macro.

Cum se numără macro-urile pentru a construi mușchi și a pierde grăsime

Deși există o versiune premium, descărcarea gratuită oferă tot ce aveți nevoie pentru a urmări down cea mai bună combinație macro pentru pierderea de grăsimi și stick la dieta ta. Asta sună ca o mulțime de muncă, dar nu trebuie să fie.

De fapt, IIFYM poate să apară mai relaxat în comparație cu dietele care elimină grupurile de alimente întregi sau necesită combinații de alimente complicate și specifice.